MOEDER EN DOCHTER IN "VENETIË"

20 september 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Moeder en dochter in Venetië!

Jaren geleden gingen wij met ons gezin, vader, moeder, broer en mijn persoontje op vakantie naar Joegoslavië. Ja het is zo lang geleden.

We waren op vakantie in Umag en ik had in Nederland vlak voordat we op vakantie gingen een salmonella bacterie opgelopen.

Al op de heenweg naar Joegoslavië was ik ziek en eenmaal daar werd het steeds erger.

Lang verhaal kort, ik belandde in het ziekenhuis.

Drie dagen heb ik in het ziekenhuis gelegen aan het infuus om aan te sterken.

Mijn moeder ging met mij en de hostess mee naar het ziekenhuis in Koper, twee en een half uur rijden vanaf Umag.

De rest van de groep ging op excursie naar Venetië, dus ook mijn vader en broer.

De jaren daarna zei ik altijd gekscherend tegen mijn moeder, wij gaan lekker samen naar Venetië en laten pa en broerlief thuis.

Het is er echter nooit van gekomen op de een of andere manier.

Tot 2018, onze vakantie in het westen van de Verenigde Staten.

Voor de oplettende kijker we staan inderdaad niet in Venetië maar in Las Vegas.

In een melige bui hebben we allerlei foto's van "Venetië" gemaakt.

Zijn we toch een klein beetje in Venetië geweest.