LOGEREN IN DE PIPOWAGEN

25 juni 2021 - Boxmeer, Nederland

LOGEREN IN DE PIPOWAGEN

Vriendlief wil een dagje naar het circuit van Weeze, Duitsland en ik ga mee om foto's te nemen.

Omdat het een lange dag wordt besluiten we er een paar dagen aan te plakken, zodoende zijn we op zoek naar een slaapplaats in de buurt van Weeze.

In de Covid tijd hebben we liever een Bed & Breakfast in Nederland net over de grens.

Het toeval wil dat een vriend van ons een week eerder in Weeze op datzelfde circuit is.

Ook hij heeft geen zin dezelfde dag terug te rijden en heeft een Bed & Breakfast in de buurt van Weeze geboekt.

Lang verhaal kort, we vragen aan hem waar hij heeft geboekt en krijgen het adres van hem van

Bed & Breakfast Langs de Maas in Boxmeer.

Als ik bel om te reserveren krijg ik te horen dat ze alleen nog de pipowagen tot hun beschikking hebben. Enthousiast reageer ik dat we dat juist helemaal te gek vinden.

Op de familie app zet ik dat we in een pipowagen gaan logeren en doe er gelijk een jaloers makende foto bij. We krijgen alleen maar positieve reacties.

Pipowagen Langs de Maas

Een week van te voren komt er een kink in de kabel, Weeze gaat niet door.

Daar gaat mijn weekendje in de pipowagen.

Snel zoeken we een alternatief voor Weeze. Het wordt Eindhoven, gelukkig ook in de buurt van Boxmeer.

De dag van vertrek is aangebroken, omdat de inchecktijd 17.00 uur is hebben we heel de dag de om ons ding te doen in Eindhoven om dan vervolgens laat in de middag af te zakken naar Boxmeer.

Het is ongeveer 17.00 uur als we ons melden in bij Langs de Maas in Boxmeer.

We checken in en bewonderen enthousiast onze pipowagen. Werkelijk alles zit er in.

Koelkastje, bureautje, krukjes, heerlijk zittende clubjes, tweepersoonsbed, douche en toilet.

Met als klap op de vuurpijl een eigen zitje net buiten de pipowagen.

Genieten bij de pipowagen

Ook ontdekken we in de zijtuin een klein boomgaardje in wording met een tuintafel en een klein zitje.

Het is heerlijk weer, de volgende dag genieten we dan ook van ons fantastische ontbijt aan de picknicktafel, wat een genot.

Picknicken in de tuin