London Eye

25 mei 2014 - Londen, Verenigd Koninkrijk

LONDON EYE

We zijn een paar dagen in Londen.

Met onze metrokaart hebben we veel van Londen gezien.

Buckingham Palace, St Paul's Cathedral, Houses of Parlement met de Big Ben, Piccadilly Circus, Kensington Palace enz.

We varen over de Theems, nemen een taxi naar het Wembley Stadion en gaan met de metro weer terug.

Ons hotel staat naast te Tower Bridge, op een geweldige lokatie.

De Tower Bridge staat in volle glorie op menig foto.

Lunchen en dineren doen we in een gezellige pub en ook brengen we een bezoek aan de grote warenhuizen.

Kortom we dopen ons helemaal onder in het Londense leven.

London Eye

Op de laatste dag hebben we de London Eye geboekt. Voordat we naar huis gaan nog even genieten van het mooie uitzicht.

Omdat we van te voren in Nederland al de kaartjes hebben geboekt staan we in no time in een van de gondels van de London Eye met nog 19 andere mensen. We voelen ons als een kind in de snoepwinkel.

We weten niet waar we moeten kijken, lopen kris kras door de gondel om vooral niets te missen.

In alle richtingen wijzen we, kijk de Big Ben, de Tower Bridge met daarachter ons hotel en daar

St Paul's Cathedral en zo gaat dat de gehele rit door.

En ondertussen maar foto's nemen.

Uitzicht vanuit de London Eye

Op een gegeven moment hoor je een stem zeggen, “Nu is het tijd voor een fotomoment, ga op de voetstappen staan”.

Al gauw zien we de gele voetstappen, maar hoe moeten we staan?

Na de rit in de London Eye krijgen we de foto te zien. We vinden ons allemaal op de foto en kijken allemaal een kant uit, behalve de goede. Ach het is wel een leuke herinnering aan ons weekend Londen.

Fotomoment in de London Eye.